torsdag 21 oktober 2010

Smyg titt! =)

Har varit lite nere i källaren nu på eftermiddan och dragit bort papper och tejp och även städat av en liten del av källaren. Tänkte att ni skulle få en smygtitt fasten det absolut inte är klart. Men först en före bild! =) Här hade vi laserade väggar och bruna lister. Nu är ALLT vitt. =)


Det är väggen bakom som ni ser att det har hänt ngt på, ett senare projekt är att måla själva öppna spisen vit och kanske kaklet på golvet svart eller nått. =) Just nu är det härligt grönt. ;-)





Funderar på vad jag ska sätta på väggen längst bort, kanske en tavla eller nå ljushållare och bokhyllor. Upp ska iallafall ngn fin lampa, kanske syrrans jätte fina kristallkrona i mindre modell! Vi får se!

Idag har jag lyxat till det med en lunch på stan med Hella, Karro och Anso, det var trevligt som vanligt och  maten var god. =) Synd bara att tiden går så fort. Och ännu mera synd att jag glömde kameran, ni får se pumorna nån annan gång. =)

Ullareds resan är uppskjuten, vi kan ju inte åka dit på värsta veckan på hela hösten, v 44. =( Fullt i alla stugor så vi ska kolla upp en annan vecka istället, vi måste komma iväg jag har ju sett fram emot detta sååå länge.

Nu ska jag greja lite med barnen innan det är läggdags, Alva skriker att:  Barntv är slut jag vill sova.. =)

Ha en fortsatt härlig torsdag kväll, snart är det helg. ;-)

2 kommentarer:

Rossa sa...

Fint de blir =) Jag målade ju vår spis nere inge svårt alls o de går me vanlig färg, dock går de lite färg för att de ska täcka ca 2 burkar för oss men er e ju mindre att måla om du inte ska måla de vita me igen..kram

Familjen A. sa...

Tack Rossa. =) Ja eran spis vart ju jättefin. =) Jag ska måla hela spisen för nu när väggen vart vit så ser man hur "gul" den är i jämförelse. Men det blir väl lite senare, nu är det tv och krimskrams som jag vill greja först. =)
Kramar!