söndag 10 oktober 2010

Trök söndag igen. =(

Japp då är det söndag igen, trök söndag.. Gillar inte söndagar och speciellt inte sådana som denna när Anders jobbar 12 timmars och vi är krassliga. =( Alva är iallafall bättre, ingen feber just nu iallafall men båda barnen har hosta, men de sov ok, de vaknade bara en gång var så jag får väl vara nöjd! Själv känner jag mig hostig och sårig i halsen, hoppas det går över snart så att jag kan börja träna igen nästa vecka. =)

Ja vad händer idag då? Inte mycket alls ska tvätta lite, röja lite och sen inte göra nånting alls.. =( Uttråkad..

Är inte ett dugg avis på mamma och Mariana som åker till Tyskland idag och inte alls avis på Elisabeth + familj som åker och solar och badar nästa vecka.. Inte ett dugg!!!

Själv försöker jag få med Anders till Ullared innan jul, vill shoppa julklappar där. =) Det skulle vara skoj. Han lät rätt ok vid tanken först men vad tiden lider så låter han mer och mer negativ.. Jaja jag fortsätter att tjata. ;-)

Näe nu får det se till att hända ngt skoj, har en förhoppning på att det kommer en liten lillebror idag, tänk vad roligt att vara född 101010. =)

Näe dags för frukost!

Ha en bra söndag!

2 kommentarer:

Karin sa...

Strunta i dina ullaredsresor och åk till solen istället!!

Familjen A. sa...

Näe, tänk jag åker hellre till Ullared än utomlands. =) Då blir man bara borta i nån dag och sen har man en MASSA saker kvar längre än en vecka eller två. ;-)