tisdag 12 oktober 2010

Hjälp!!! Vad blir bäst?









Vi ska ju sätta upp bilder på flickorna i trappen och jag försöker klura ut hur jag ska sätta bilderna för att det ska bli bäst. Snälla hjälp mig och ge mig råd, kanske vet just DU något annat sätt än de jag har provat som blir ännu bättre!! =) Ska kika i någon affär efter ett hjärta eller ngt annat som går att sätta tillsammans med korten också men hittils har jag inte hittat ngt som passar. Vill få upp korten nu men det var ju mycket svårare än jag trodde att få till det..

Hoppas nån av er kan ge mig ngt tips! =)

8 kommentarer:

Mia sa...

Hej!!
jag tycker det sista va finast =)

Mia

VITA NYANSER sa...

Hej Anna!

Vad kul att du har skaffat en blogg, det är sååå kuuul att blogga = )! Vad fina korten blev när de framkallades, dina flickor är ju bara sååå söta! Jag gillar första upphänget och då kan du trycka ihop mittenkorten så att det hela blir en fyrkant, sista är också en av mina favoriter!

Lycka till!
Kram L-L

Anki sa...

Jag tycker nog den första. Det längst ner där på Alva ser helt otroligt ut, måste hamna i fokus!!!

Tessa sa...

Jag gillar första.

Marie. sa...

3;e uppifrån =)

Lisa sa...

Tycker första jag. :)

Carro sa...

Den näst sista tycker jag :) Kunna du se besökarna?

Anonym sa...

hej hej!
jag tycker den översta men jag tycker att du ska dra ner dom på sidorna så att dom hamnar mitt för hålen eller trycka ihop de tre i mitten så att det blir en fyrkant :) Angelica B