söndag 31 oktober 2010

Köket, innan och efter!

Tänkte att jag skulle visa lite före och efter bilder på vårat kök. Innan vi budget rustade köket så var det VÄLDIGT färgglatt.. Inte min smak riktigt. Här kommer lite före bilder. =) Vad tycker ni?


Det vi har gjort nu är att byta fönster och altandörrar, måla väggar i Stockholms vitt och skåpluckorna vita och byta handtag, tagit bort panelen på väggen och bytt bänkar diskho och blandare. Så här ser det ut nu!





Lite ljusare lite bättre. =) Det som är kvar som jag funderar på att göra är att byta eller måla kaklet.

Vilket tyckte ni var bäst? =)

Kram

8 kommentarer:

Linda sa...

Det röda som var innan var ju lite för mycket. Men skåpluckorna såg iaf fina ut före.
Måla kakel tvivlar jag på att skulle bli bra...

Familjen A. sa...

Skåpluckorna var gula med guld i, det kändes lite tooo mutch. ;-) Har sett andra som målat kakel och det blir helt ok, och billigt. =) Men får se om det blir av alls..

Fröken Lovisa sa...

Är inte heller så förtjust i färg, å speciellt inte rött så jag tycker verkligen det är jättefint nu!!
Har en kompis som målat kakel i ett badrum, ser jättefint ut!! Visserligen bara en bård men mkt bättre än jag trodde det skulle bli.

Karin sa...

Du är ju kul du =) Budgetrusta - Byta fönster... Håller anders med om det?? Haha. Snyggt med vitt äre iaf! Tänk att jag inte minns det rött? VAr jag verkligen dit då? Hmm... Måla kakel är nog ingen hit.

Stina sa...

Jättefint tycker jag. :-) Stina

Familjen A. sa...

Tack Fröken Lovisa. =)
Karin: Haha ja allt annat än fönstrena förstås. Blev lite fel det där. =) Och jag tror faktist du var hit när allt fortfarande var rött, vi hade det så ganska länge..Vi får se hur det blir med kaklet, om det ens blir av alls.
Stina: Tack så mycket och va kul att du kikade in, nu ska jag kika på din sida! =)

Linda sa...

Då förstår jag att ni ville måla om skåpluckorna.. Såg bättre ut på bilden än i beskrivningen.;-) Kanske för att bilden var tagen så långt ifrån?

Familjen A. sa...

Ja det kanske var en knasig bild, eller tagen för långt ifrån. =)