tisdag 12 oktober 2010

Tisdag!


Idag var jag och fyndade lite på Storsjöstrands trädgård, de säljer ju ut ALLT för halva priset. =)Handlade den vita krukan/korgen med pärlor och de vita äpplena där, det tänkte jag att skulle bli fint till advent med lite mossa och ljus eller blommor i. =) Det andra hittade jag på Jysk, får se om jag har det i dekorationen eller om jag gör en krans och sätter fast dom på. Hittade en massa andra fina saker, smycken kläder och inredningsaker på stan idag men jag tycker inte att jag har råd just nu, inte vill jag spendera för mycket här hemma heller om vi nu kommer iväg till Ullared som det faktist ser ut som att vi kommer göra. =)

Efter shoppingen mötte jag upp Anso på banken och vi gick iväg och åt lunch på Napoleon, mumma va gott det var. =) Och trevligt att få prata av sig lite.

Snart kommer Hasse Annelie och Vanja hit och hämtar gåvagnen, den behövs ju inte längre här hemma, ska även plocka ihop lite annat grejs som ska säljas på loppisen här i Storvik den 31/10. Hoppas på att få mycket sålt då så jag kan shoppa nytt i Ullared. ;-)

Ha en fortsatt fin dag!

3 kommentarer:

Karin sa...

Varför säljer dom ut?? Den plåtlådan har jag också :-)

Familjen A. sa...

De stänger över vintern i år. Men det var inte så mycket kvar nu, hade hoppats på att göra lite mera fynd. =)

Ann-Sofi sa...

Ja visst fasen var det gött! Hoppas du behöver prata en massa snart igen så vi kan gå dit igen :-) Kram så länge!