onsdag 20 oktober 2010

Bloggeliblogg!

Sitter ofta så här på kvällen och kikar på andras bloggar, va fina dom är och vilka fina bilder dom knäpper. =) Det kan vara en bild på en hästskit och ändå är bilden så vacker. =) Många bloggare lägger ut fina bilder på sina hem, på saker de gillar så där lite extra! Ja det ska jag också göra tänkte jag och gick husesyn i mitt eget hus efter något fint att fota.. Hmm... Va svårt det var att hitta någon, det är inte det att jag inte gillar mina saker, för det gör jag för det mesta. ;-) Men det var svårt att få det bra på bild och sen undrade jag vem som skulle bry sig.. Hmm men om jag bryr mig om vad andra lägger ut så är det ju säkert någon som bryr sig om vad jag lagt ut för kort. =)
Sagt och gjort. Här kommer lite bilder på saker i mitt hem och såklart några på mina barn!!

Haha var bara tvungen att visa diskberget av flaskor som jag diskade häromdagen. =)

Hyllan i köket har fått ett nytt hjärta!

Mina nya kökskrukor är jag rätt så nöjd med, billiga vita och fina. =)

                                       Kakburken som tyvärr blir tom så fort. ;-)


Och nu lite kort på mina barn. =) Morfar är med på ett hörn och gammelkatten Nicke som måste vara sisådär 20 år nu. =)








Ja det var allt för idag. =) Nu ska jag ta en bok och lägga mig i sängen och läsa.. Bara några sidor kvar nu, undra vad jag ska läsa sen, nån som har ngt bra tips!

Ha en trevlig kväll!!

4 kommentarer:

Karin sa...

Mycket snygg kakburk! ;-) Du får fylla upp den med smarriga kakor så kommer vi å hälsar på!

Kram

Hella sa...

Jättefina bilder, skrattde åt alla flaskor jag använder nämligen bara 4st. Kram

Karolina sa...

Har du läst Twilight böckerna? Annars kan du låna av mig :)

Familjen A. sa...

Karin; Hör av dig du bara så fyller jag på. =)
Hella; Japp här använder vi ju 5st per dygn.
Karolina; Ja det kan jag göra. =)

Kram på er!