söndag 10 oktober 2010

Snart slut på dagen..

Snart är den här söndagen slut också. Jag och tjejerna har inte gjort mycket alls idag, lekt, tvättat, kollat på filmen UPP, diskat, röjt lite och varit till affären vilket gjorde mig helt dyblöt av svett och helt slut, känns inte ok i kroppen.

Kvällen vart både bättre och sämre än jag trodde att den skulle bli, Anders kom hem efter jobbet för det blev ingen träning så flickorna vart väldigt glada, de brukar ju inte få träffa honom på söndagarna när han jobbar 12 timmars eftersom han har träning direkt efter så när han kommer hem sover dom ju redan. Jag däremot var däckad i soffan när han kom hem pga ryggont, får så himla ont ibland, får liksom kramp i ryggen mot lungorna och hjärtat. Ingen vet varför och jag får inte bort det, men ikväll så hjälpte alvedon och Ipren någorlunda iallafall. Har inte panikont men fortfarande ont. Ibland gör det så ont så att jag knappt får luft. =(

Imorgon är det dags att klippa och slinga mitt hår igen, ska bli skönt att få det gjort, så mycket lättare att göra iordning det när det är nyklippt. =)

Vad händer i veckan då? Jag har ingen aning, hoppas på att vi alla blir friska så vi kan åka och gratta Cajsa, träna och kanske åka till Borlänge och bada igen. Flickorna tyckte det var superskoj sist vi var dit. =)

Näe nu ska jag ta min nyaste inredningstidning och lägga mig och läsa i sängen, blir nog tidig kväller som vanligt. ;-)

Här kommer tre bilder från vårt förra besök i Borlänge, inte tipptoppkort men man ser ju att flickorna trivs!





Ha en fortsatt fin söndagkväll!!

Inga kommentarer: