torsdag 28 oktober 2010

Lite shopping!

Idag har jag och flickorna shoppat lite. =) Det är alltid skoj.

Flickorna fick en varsin pyjamas och Astrid fick nya vinterskor och en ny tröja för att den hon hade på sig råkade bli blöt när vi var och fikade med pappa!




Är HELT säker på att fina grannen Lisa kommer att gilla tröjan, hon är nämligen helfrälst i randigt. =)

Sen fick vi ju hem tv´n igår också, så nu sitter den där den ska och två hyllor har även satts upp bredvid, ngt mer ska väl upp där bredvid så småning om! Visst ja en DVD eller Blue nånting har Anders även köpt så nu kan vi kolla på filmer där nere och mysa!


Igår hade vi besök av Karin och hennes grabbar, barnen lekte jätte fint tillsammans, lite högljutt men det får man väl ta. ;-)

Idag har vi även varit hem till Hanna och lekt med Elsa, Astrid visade henne lite klättring så hon vet hur hon ska driva sin mamma till vansinne sen. ;-)

Tyvärr har jag varit jätte dålig på att fota de här dagarna, vilket är väldigt synd. =( Men imorgon ska jag försöka fota lite mera, då funderar vi på att gå på sång i Sandviken och träffa Carro och Thelma! =)

Sen på lördag är det LOPPIS, det ska bli så kul! Hoppas jag får en massa sålt så att jag får extra pengar till Ullared och mera plats i källaren. =) Ni kommer väl?

Kram på er!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Självklart gillar jag tröjan!!! Maja har ju en likadan, fast med röda ränder. Sååå snygg!! =)

Familjen A. sa...

Hihi, jag kollade på den röda oxå men den fanns inte i rätt storlek. =) Jag är mycket nöjd med det köpet. =)