lördag 30 oktober 2010

Loppislördag!

Måste bara visa en bild på hur det såg ut idag på loppisen på mitt bord, detta var ändå när jag hade sålt en massa. Stor oreda hihi och när jag kom hem såg jag att jag hade glömt en hel kartong med kläder. Men nöjd är jag och ca 700kr rikare. =) Köpte även ett par vinterskor och en My little ponny, bra av mig att inte handla mera. =)


Barnen hade haft det bra hos mormor och morfar medans jag var på loppisen men Alva velade inte hem när jag hämtade henne, så då gick vi över till grannarna och lekte lite istället innan pappa kom hem med mat. =)

Maja och Alva leker i sängen som vanligt, mamma och barn är leken som hägrar. Astrid tyckte att docksängen var alldeles perfekt som sittplats åt henne. =)




Just nu håller jag på att baka tills imorgon och hade tänkt att bara sätta mig ner och lördagsmysa med barnen och Cars och en massa godis men då kom det några barn och "bus eller godis" snattade allt vårt godis. ;-) Men lika bra var väl det. =)

Hoppas ni har haft en underbar lördag!!

Kramar

Inga kommentarer: