onsdag 13 oktober 2010

Mera fotoväggsproblem.

Mina problem fortsätter med fotoväggen. Så svårt att bestämma sig hur man ska ha det, idag hittade jag efter mycket letande ett hjärta. Inte alls ett sådant jag hade tänkt mig men jag tycker att det är fint iallafall.. Har lagt ut korten med hjärtat på bordet och fotat och ändrat och fotat igen. ;-) Men den här gången får ni nog inte se förrens vi har gjort det helt klart och satt upp allt på väggen. =) Lite spännande ska det ju allt vara. ;-)

Är väldigt glad över alla kommentarer och hjälp och idéer jag har fått av er. Och roligt att se att så många tycker så olika. =) Hoppas ni kommer gilla det när det är färdigt. =)

Anders är nu nere i källaren och målar, vi (dvs han) gör allt vitt där nere så att det ska kännas fräschare och ljusare. Men det tar ju sådan tid att bli klara, han kan ju bara göra lite åt gången för tjejerna vill ju träffa honom och jag vill ju hitta på saker så här på hans lediga vecka när man har chansen att greja lite.

Nu ska jag förbereda maten, blir Flygande jacob ikväll, mumma. =)

Ha de bra!!

Inga kommentarer: