fredag 29 oktober 2010

Fredag, snart lördag! =)

Hej mina bloggvänner. =)

Idag var jag och tjejerna iväg till öppna på sång i Sandviken, barnen tyckte att det var roligare att leka än att sjunga, speciellt Astrid gillar att åka i deras lilla rutchekana! =) (hur det nu stavas)








Nu på kvällen blev det lite mys i matchande pyjamasar framför tv´n, en ny film som Anders hade köpt idag. Tyvärr tyckte inte jag att den var så bra, men flickorna var iallafall stundtals helt inne i filmen. =)





Imorgon blir det äntligen loppis, jag är lite rädd för att jag kommer att bli besviken nu när jag har laddat så mycket för det här. Vill ju så gärna bli av med mina saker och har därför satt låga priser. Så jag hoppas att jag kommer hem med mindre iallafall. =) Tror jag ska försöka att inte ens kolla vad de andra köper för annars har jag väl lika mycket till med mig hem som vanligt. ;-)

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll! Är det nån av er som gjort något speciellt roligt eller mysigt?

Kram på er!

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag har förätit mig på gotta =( pucko mig.
23 går bussen =)

Familjen A. sa...

Åhh visst ja, du åker ju ikväll! Ha så skoj och handla utav bara tusan, det man ångrar är det man INTE köpte, inte DET man köpte! =)