fredag 12 november 2010

101112

Roligt datum det är idag. =)

Hej, idag blir det en tripp till Uppsala och Sigtuna, kanske även en tur till Stockholm vi får se vart vi hamnar. Det är jag mamma och pappa som åker till Uppsala och kikar lite i affärer innan det är dags att åka och gratta Emil vid hans skola i Sigtuna sen får vi se vart vi åker, beror på vart vi får boka bord, försökte på ett ställe i Uppsala igår men får inte svar förrens idag.. Ska bli kul att åka iväg lite iallafall. =)

Igår provade jag Hella och Rossa på att dansa för Sanela, var skoj men svårt tyckte jag, hängde inte med på alla hopp och snurrningar. ;-) Men svettigt blev det och det var ju det som var meningen. =)

Här hemma hade mamma och pappa lagt Alva men inte lyckats få Astrid i säng, det tog mig lång tid också, hon somnade inte förrens vid 22. Sen har båda barnen vaknat inatt + att Alfons (katten) skulle ut mitt i alltihop och skrek som en tok som han alltid gör. =/ Så idag är inte Astrid på sitt bästa humör som ni kanske förstår, vilken tur då att hon ska till farmor och farfar efter lunch, för det brukar ju barnen tycka att är roligt!

Fotograferingen igår på Alvas dagis hade gått jätte bra, spännande att få se korten sen. =) Alla barnen var då iallafall så fina när jag lämnade Alvis på dagis igår..

Ojoj vad det bråkas här, dags att bryta tror jag..

Ha en fin fredag, vi hörs!

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Kör försiktigt och ha en trevlig helg Ni med!
Tack för raderna hos mig...
Kram kram

Fröken Lovisa sa...

Hahaha så där håller kattskrällena på här hemma å, skriker och vill ut...vid fel tillfälle jämt!!!