måndag 22 november 2010

Det är dags!

Åh nu är det dags, jag har packat, plockat undan och vinkat av barnen. Nu väntar jag på att Anders ska komma hem och säga att det gick bra att lämna dom.. Tycker att han borde komma snart. Är mest orolig nu för att Astrid inte ska tycka att det är ok att bli lämnad där. =( Hoppas att det går bra!

Det enda som ska göras nu är att packa bilen, ge kaninen vatten och ta ur bilstolen. Vill komma iväg NU.

Hoppas ni får en bra start på veckan, här hemma började dagen jätte bra med glada barn som sovit hela natten och allt har rullat på som det ska. =)

Hoppas att barnen får det roligt nu och att Anders och jag kan hålla sams. ;-) Är ju inte hans favorit ställe vi ska till precis. ;-) Hihi. Håll tummarna på att jag får tag på en massa bra saker.

Kramar till er på veckans första dag!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej, hej!

Vill bara tala om att Du blev vinnare i min tävling om en mössa! Maila mig och tala om vilken färg och storlek Du vill ha på mössan.
Ha det gott
Kram Katrin
www.buffisbarnklader.se

Familjen A. sa...

Åh så skoj att JAG vann. =) Ser framemot att se mössan live. =)