måndag 29 november 2010

Inget paket idag.

Näe det kom inget paket på posten idag, jag som väntar på två st!!

Dagen började ju dåligt som jag skrev i det tidigare inlägget och jag måste säga att den inte fortsatte så bra heller, eller jo till en början men sen sket sig allt igen. =(

Började bra med att hela familjen åkte till Polarn o Pyret och köpte ny mössa åt Alva, Astrid får ta Alvas pop mössa från förra året.


Jag velade ha en lika mössa till Alva som Astrid har på bilden men i hennes storlek så fanns de bara i blått eller rött och det går inte, det matchar inte hennes overaller. Mössan Alva har på sig var vi hem till mamma för att sy om lite, vi gör ju ganska ofta det, alltså syr om mössorna! Allt för att få en perfekt passform. =)

Efter en god lunch i Gävle. (sallad till mig och pizza till övriga fam) Så rullade vi hemåt, skulle släppa av Anders vid hans bil och han skulle åka direkt därifrån till jobbet. Vi säger hej då och jag och barnen åker hemåt, när vi är vid Kungsgården ringer Anders och säger åt mig att vända för att bilen inte funkar. =( Vänder och åker mot Sandviken igen men innan jag hinner fram ringer A och säger att jag inte behöver för hans pappa ska bogsera bilen åt honom till macken. Så då vänder jag ännu en gång.. Ja den här gången hann vi ha bilen i ca 24 timmar innan den gick sönder igen, känns som att bilen eller vi är förföljda av otur nu, så här lagomt trevligt innan jul. =(

Så nu blir det en väldigt långtråkig vecka, Anders jobbar eftermiddag och de veckorna är ju sega ändå och nu blir det ännu värre när vi inte kan åka nånstans.. =( Men har jag och barnen tur kanske vi kan få ngt besök i veckan!?! Nån som vill kika förbi? Hör av er isåfall. =)

Kramar!!

Inga kommentarer: