måndag 29 november 2010

Iskallt ute..

Dagen började inte bra, har ont lite här och där och känner mig trött hängig och deppig. =(

Väntar med spänning på ett paket som jag hoppas kommer med posten idag. =) Hoppas hoppas!

Måste nog ta en tripp in till Polarn o Pyret idag och köpa riktigt varma mössor, vill ha nån som är vindtät och går ner över öronen. Letade i Sandviken igår men hittade inga som passade nå bra, Astrid såg ut att gilla en sort men Alva vart jätte ledsen när jag provade samma på henne så den går bort..

Igår var vi på julskylting, det var mysigt fläckvis, Astrid hade ännu en dag med utbrott som jag inte vet vad beror på, samma sak idag här hemma på morgonen. Så synd om henne när hon gråter och skriker som besatt. Kanske trotset kommer ÄNNU tidigare på detta flickebarn!?!?!

Näe nu ska jag fråga mannen om han tänker följa med övriga familjen till Gävle eller om han hellre stannar hemma (vilket jag tror) Håll tummarna på att jag hittar fina varma mössor nu! =)

Kramar, vi kanske ses senare!

Inga kommentarer: