fredag 5 november 2010

Tradera och blocket!

Puh idag har jag äntligen kommit iväg på träning igen, var på ett styrke pass så nu har jag ont både här och där. ;-) När jag kom hem från träningen så gick vi ut en sväng och lekte och cyklade. =)







Det syns på de små röda näsorna att det var kallt ute.. Burr..

Nu har vi lagt ut fönster på blocket och kläder och skor på tradera, hoppas vi får lite pengar för sakerna! Vill verkligen bli av med fönstrena så vi får in bilen i garaget igen. Är så himla trångt där nu.

Näe nu ska jag förbereda maten, tror det blir potatisgratäng och kyckling med feta och en sallad till! Får se om jag har allt till kycklingen hemma bara, orkar inte åka till affären igen.. Vilket man ska akta sig för på fredagar för då är det provsmakning. ;-) Bara en massa choklad och chips vart jag än vände mig idag när jag var där, tur att barnen inte var med. ;-)

Ha en fin fredag, det ska vi ha med fredagsmys framför ngn bra film!

Kramar

Inga kommentarer: