måndag 15 november 2010

Äntligen kommer dom!

Idag äntligen kommer dom från Wiiks rör och kikar på vårat hemska badrum, vi har ju bestämt att vi ska rusta det efter nyår. Då börjar ju jag jobba igen och ekonomin blir lite mer stabil!

Det har redan varit hit några från andra företag men jag har inte fått samma känsla som när jag pratade med tjejen på W, hon förstod direkt hur jag velade ha det, och hon verkar ha samma smak som mig. De tips hon kom med var bra och allt hon sa kändes rätt. =) Hoppas bara att det fortsätter lika idag när de kommer. Sen är det ju förstås lite priset som styr, vi kan tänka oss att ta dom även om de ligger lite över de andra men det får ju inte vara för stort gap, skulle ju kännas bra att ta ett lokalt företag, för vi vill ju att även de små företagen på orten också ska överleva!

Har nu suttit och funderat fram och tillbaka om jag ska våga lägga ut ett kort på vårt hemska badrum, hittade en bild från när vi flyttade in, den får duga. =) Det var på den tiden då jag INTE hade hunnit med att förstöra toaletten. ;-)


Orange/beige och grått är inte mina favorit färger. ;-) Grått hade varit ok om allt annat hade varit vitt men så är ju inte fallet.. Hoppas ni snart får se det färdiga resultatet. =)

Ha en bra start på veckan!! Kram

Inga kommentarer: