torsdag 11 november 2010

Sån söt tjej!

Den här söta tjejen körde jag iväg till dagis i morse. =) Fotograferingsdag!



Min Alva bara älskar att bli fotad nu för tiden, mamma ett när jag står så här också lät det fler ggr i morse. (15kort)   =) Ibland mitt i en lek kan hon säga, mamma hämta kameran och knäpp kort på mig när jag gör så här. ;-) Hon är ju bara för söt våran Alvis. =)

Idag är det så vackert ute med solsken och gnistrande snö.. Då gillar jag vintern, lagomt kallt och snön fortfarande vit. =)






Ikväll blir det träning, nån sorts dans. =) Får se hur det går. Mamma och pappa ska vara här och lägga barnen medans jag är borta, får se hur det går, kanske är de vakna när jag kommer hem. ;-)

Imorgon åker jag mamma och pappa till Sthlm för att fira Emil som fyller 16 idag, även hans syster Louise fyller idag och hon blir 12år.. Tiden går fort!

Nu dags att förbereda mat, idag bjuds det på fransk fiskgratäng och mos.

Ha en bra torsdag!

Kramar

2 kommentarer:

Fröken Lovisa sa...

Vilken snygging!!
Så gör Ebba också, hon kramade ett prydnadstroll på Owe Jansson och tvingade mig att knäppa kort! Vilka idéer de har!

Familjen A. sa...

Haha ja tänk hur dom håller på. =)