lördag 27 november 2010

Tomtesmyg i snövädret!

Idag har det då snöat. Och det var jag som tog tag i den första skottningen, nu har jag väldans ont i ryggen, men lite träning vart det ju iallafall.

Jag och flickorna packade in oss + bästa grannarna Lisa och Maja i bilen och åkte på tomtesmyg. =) Det var mysigt, men hade varit ännu mysigare om inte Astrid hade blivit så ledsen. Här kommer lite bilder från dagen. =)

Systrarna!
 Jag!
Maja!
 Lisa!
Alva med en häst och några andra kompisar!
Get? Bock? Hmm?
 Kossan!
Jag och Astrid fryser!
Tomtens stuga!
 Utanför tomtens hus!
 Snöade väldigt mycket!
Noah och Alva klättrar!
När vi kom fram så väntade A-M och Noah på oss. =) Alva sprang som en galning med Noah och senare fick jag en massa hjälp av A-M när Astrid vart så ledsen, tur det.

När vi kom hem var mina föräldrar och Emil här och när de åkt åt vi pizza med grannarna och sen glass i stora lass! =)

Det var våran lördag det. =) Vad har ni för er i helgen?

Kramar från snöiga Storvik!

Inga kommentarer: