onsdag 17 november 2010

Näe jag är inte PIGG!

Humöret är inte på topp på mamman i huset, inte på lilla A heller. =( Lilla A bestämde sig för att det var dags att vakna strax efter 3 och dra sin mamma i håret och klösa henne i ögonen, någon välriktad spark fick mamman också både i magen och i ansiktet. =(

Tur att mamman ska iväg på ngt som bara är för henne idag. =) Det ska bli skoj, hur och vad det är får ni nog se i eftermiddag eller ikväll här i bloggen. =)

Pappan i huset hade bestämt sig att CYKLA(????) till jobbet i  morse pga att bilen gick sönder igår, jag tyckte att han skulle ta bil nr 2 eller ta bussen. Men upp hoppade han före halv fem, satte på en film åt Astrid och knatade ut, jag hörde hur han öppnade garaget osv.. Sen kom han in och skulle klä på sig mer sa han, näe sa jag -Ta bilen!! Man cyklar inte ca 1,5 mil till jobbet i 10- grader, så det så! Han gjorde som jag sa och tog bilen. =)

Nu är det dags för oss att göra oss klara för dagis, hör hur lilla A bråkar med stora A, tur att stora A ska på dagis så hon slipper få skäll av en trött lillasyster hela dagen.

Vi hörs väl senare. =) Kramar

Inga kommentarer: