söndag 7 november 2010

Hjälp!!

Åh vad jag önskar att jag hade tid ork och kunnigheten för att göra bloggen fin. =) Tankarna om hur jag vill att den ska se ut har jag i huvudet men förstår inte hur jag ska göra!!!

Kanske nån av er läsare som kan ge mig lite tips eller hjälpa mig?

Nu ska vi åka och hämta Alva hos Elisabeth och sen åker jag direkt vidare på träning med Rossa, sen hämta barnen som då är hos Emil med Anders, sen hem och bara mysa och höra allt om Alvas övernattning!

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kramar

3 kommentarer:

Anso sa...

Tycker du är bra som har tid och ork att blogga. Roligt att läsa vad ni har för er om dagarna. Kramolainen!

Angelica sa...

hej hopp
den här sidan använder jag mig av.. den är jättebra för det står steg för steg hur man ska göra :) http://www.designadinblogg.se/

Familjen A. sa...

Tack Anso.=) Kul att ngn läser!
Angelica: Jag ska ta mig en titt där, tack. =)