onsdag 24 november 2010

Shoppingdagarna över..

Då var Ullareds dagarna över för denna gången, gick både snabbt och långsamt. Var lite jobbigt i perioder att vara utan flickorna men när jag visste att allt gick bra hemma så gick det bra. =)

Vi såg både Morgan och Ola-Conny, de sa att de ville ha med mig på nästa säsong av Ullared, och sedan göra en spin-off på mitt jobb på Parkbadet. ;-) Hihi nejdå men jag såg båda två, alltid skoj att se B-kändisar. =)

Har fått lite frågor om jag har fyndat en massa och ja även denna gång vart det lite fynd, här kommer lite bilder på några av de "bästa" fynden. =)

Först ut är två st jättefina ljusslingor i formen av fjärilar. =) Nog mitt bästa köp!

Sen knivar, det var verkligen dags att byta!

Nya handdukar till nya badrummet.

Tidningsställ.

Mycket mera inhandlades tex, bh och trosor, kallingar, leksaker, kläder till barnen, julklappar, julpapper, servetter, diskmedel, presentpapper, presenter, sminkborstar och mycket mycket mer..

Alva fick även ett fleecefodrat regnställ som hon ska ha i vår och Astrid en vårjacka. Och lite sängkläder till dom båda! =)


Sen ligger det mer saker i bilen, kommer inte ens ihåg allt vi handlade. =)

Vi skulle ju även ha en date jag och Anders igår kväll hade vi tänkt, det var nämligen 8 år sedan vi hade våran allra första date. =) Men det gick inte så bra för när vi kom till restaurangen så skulle de stänga för dagen. =( Efter att åkt runt lite surade vi ihop och åkte till stugan där jag åt mackor utan pålägg och drack juice framför tv´n. Tur iallafall att det var bra på tv´n. ;-)

Näe nu ska jag ta och förbereda för kvällern, är så trött..  Jobbigt att sitta still i en bil. ;-)

Ha de bra alla, vi hörs och syns! Kramar

Inga kommentarer: