onsdag 17 november 2010

Ensam tid och olycka!

Idag har jag haft lite ensam tid, skulle var så skönt kände jag. En stund för mig själv och bara snacka lite ytligt om saker och bli tillsnyggad. =) Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Det började med att jag lämnade Astrid hos hennes farmor och farfar, gick otroligt bra att lämna. =) Men när jag kom fram till Ilinium där jag skulle få mina naglar gjorda så ringde Bibbi, Astrid hade satt i halsen och det riktigt ordentligt, Bibbi hade grävt i halsen för att få upp det som skulle upp och i paniken råkat riva Astrid i halsen så det kom blod, men tur i det hela så gjorde det att Astrid kräktes upp det hon satt i halsen och var sedan som vanligt igen. Astrids farmor däremot var skakig en lång stund.. Tänk vilken tur att det gick bra! <3

Nu är vi hemma igen och Astrid mår bra..

Här lite kort på mina naglar, hoppas de håller sig fina länge och att jag inte förstör nån på en gång!

Vad tycker ni?



Jag är iallafall nöjd! =)

Kramar till er!

4 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Finfina naglar! Nästan så att du måste ut och finäta på lokal med de :-) Stackars Astrid å typiskt när du skulle iväg och unna dig egentid. Kram!

Familjen A. sa...

Tack tack finaste Anso. =) Hihi ja de måste nog ut och luftas snart, fast just nu är det jäktigt för på måndag far vi till ULLARED!! Sen får vi ta en snackislunch så jag kan berätta om alla fynd. ;-)
Kram!!

I huvudet på Caroline sa...

Förtjusande fina naglar!
Tänk att något så litet gör att man känner sig så lyxig:) Det är riktigt kul med vackra naglar.... *avis*
Kram Caroline

Familjen A. sa...

Tack! Ja visst är lyxigt, vi får se hur länge de håller bara, är lite dålig på att sköta om sådant här men jag ska försöka ha dom iallafall över jul och nyår. =)
Kram!