tisdag 2 november 2010

Tisdag = Tv kväll!!

Igår hittade jag dom här sötnosarna liggandes på lekbordet gosandes! =) *Kärlek*




Senare åkte vi på kalas hemma hos den här söta tjejen. Tilda 10 år! =)



Och där blev vi bjudna på tårta, superfin och god!


Idag har Tilda och Hugo varit här! =) Tyvärr var det så dåligt väder, mest regn. =( Så vi fick roa oss inomhus, vi har spelat kort, pysslat, läst, lekt och iallafall varit iväg till Bibblan en sväng. =)

Igår trodde jag att ngt allvarligt hade hänt med mitt huvud, har ALDRIG haft sådan huvudvärk. Gick och lade mig och sov redan kl 20,30 med en kudde över huvudet för att det gjorde så ont. =/ Fick sova i nästan 10!!! timmar innan det var dags att kliva upp, då mådde jag bra igen.. Puh! Skönt att få sova ut ordentligt, även om jag vaknade en gång i natt vid två tiden, men barnen sov hela natten och det var ju bra!

Undra vad vi ska hitta på i morgon, nån som har nå tips vad man kan hitta på med hela familjen?

Ha en trevlig tisdag, kramar från mig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad är det där för fint lekbord?? vart har du hittat det?//Angelica

Familjen A. sa...

Har fått låna det av syrran så jag vet faktist inte varifrån det kommer, ska försöka komma ihåg att fråga henne så du får veta. =)

Anonym sa...

very slowly take your clothes off

Anonym sa...

love them her age, little bald c--t is nice and tight the muscles clamping down on my hard c--k and milking my man juice into her , once you f--k them and they feel; you blow they always want more, had 3 girls and f---d them all, the youngest is 15 now and I still f--k her, a couple of her girl friends let me f--k them too sometimes, one is 13 and I f----d her the first time when she was 9, I love that sweet young p---y