lördag 27 november 2010

Lurad på gardiner! Hjälp mig välja!

Idag började jag med köksgardinerna, funderade på om jag skulle ha de vita sen förra året eller de röd/svarta som jag köpte nya förra julen men aldrig satte upp. Tänkte att jag gör ett prov och sätter upp en av vardera. =) Stryker de första gardinerna och sätter upp, öppnar förpackningen till gardin nr 2 och blir förvånad, de ser inte ut som på bilden. =( De skulle bara vara svarta/röda men är också beiga. =( Så nu tror jag det blir förra årets ändå, så får jag köpa nya sen..

Eller vad tycker ni? Färg eller vitt?





Hoppas goa ni att ni kan hjälpa mig. =)

Kramar i snöyran!

4 kommentarer:

Rossa sa...

Jag som gillar lite färg o så men tror dom vita passade bäst där, kanske kan ha dom andra i nått annat rum..Hoppas allt e bra kram

Anonym sa...

Jag tyckte dom vita här. Har provat blogga nu:) www.metroblogge
n.se/heella

Familjen A. sa...

Bra att du bloggar Hella, lägger till dig sen, funkar inte nu. =) Kramar

Familjen A. sa...

Bra Rossa att du tycker som mig. ;-) Kram