lördag 6 november 2010

Shoppinglördag!

Skickar en tanke till alla dom som inte är med oss längre.. <3

Idag har jag och mamma varit en snabb sväng till Valbo för att inhandla en present till Emil som fyller på torsdag och kläder till Alvas fotografering på dagis. =) Hittade så tuffa kläder till henne som hon dessutom gillade när jag visade dom för henne när jag kom hem. Är det inte tufft så säg. =)


Jeans skjorta/tunika med skärp och leggings i skinn "look a like"! Hoppas det blir fint på kortet.

Själv kollade jag inte ens på ngt åt mig själv, hade inte orken och inte heller pengarna för det men när jag kom hem så köpte jag strumpor av grannen, de här är mina, Anders fick helsvarta. =)



Häromdagen kunde jag inte låta bli att köpa den här chokladen! =)


Nu ska jag köra Alva till syrran för att hon ska sova där. =) Alva har sett fram emot det jätte länge. Blir tomt här hemma med bara en liten tjej ikväll..

Ha en underbar lördag kramar från mig!

2 kommentarer:

Fröken Lovisa sa...

Jättesnygga kläder!!! Får de ta enskilda bilder?
Mysigt för henne att sova borta!! Ha en mysig kväll ni!!

Familjen A. sa...

Visst var det snyggt. =) Tuffingen min. Ja de ska få ta enskilda, har hört att de tar bort det från många dagis, synd det tycker jag!
Alvis har det nog bra borta hon, här hemma har vi myst dubbelt med lilla A som INTE vill dova. ;-)