onsdag 19 januari 2011

Äntligen är den här!!

Ja äntligen har vi hämtat hem denna här, eller iallafall en likadan. =)
En svart Volvo V60!

Och som jag har längtat, speciellt nu på slutet då våran lilla svarta Peugot verkade ha tappat livsgnistan. ;-) Igår kväll när jag åkte hem från jobbet så la den av helt en gång och var på väg att lägga av flera ggr + att handbromsen är kaputt och att hastighetsmätaren inte funkar så det var verkligen dags att göra sig av med den..

Imorgon ska jag ha nya bilen, idag har jag bara kört en liten sväng när vi var iväg och bestämde vilket kakel vi ska ha i badrummet. Blir svart golv + mattvita väggar. =) Nu vill jag bara att badrummet ska bli klart, spännande att se hur det kommer att se ut när det är klart! =)

Nu ska jag förbereda barnen för sängen och ordna inför jobb i morgon, kanske till och med att jag orkar kolla lite på tv innan det blir sängen, första gången denna vecka i så fall.

Ha en fin kväll mina söta läsare.

Kramar!!

6 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Ä härligt att ni äntligen fått hem vrölåket! Ser finfin ut!!! Gasen i bott ;-) kram!

Rosanna sa...

Snygg bil =)

Familjen A. sa...

Jajjamensan nu blir det åka av. ;-) Tackar! =)

I huvudet på Caroline sa...

Härligt med ny bil och härligt med en sån snygg bil!!!!
Brum brum!!! Kram

Malin olsson sa...

HoHooo...Härligt med en ny bil..Snygg oxå :-)

Familjen A. sa...

Ja det är verkligen härligt med ny bil, men man är lite skakis när man kör, vill ju inte få repor på den fina lacken. ;-) Inge Valbo för den här finingen. ;-)

Såg nu att bilden inte gör bilen rättvisa då vår bil har mer metall eller vad man ska säga vid rutorna, riktig bild kommer senare! =)

Kram tjejer!