söndag 2 januari 2011

Söndag!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, söndagar är tråkiga dagar även om just denna dag vart rätt ok ändå. =)

Jag åkte med barnen till min pappa medans jag och mamma åkte till Ikea, handlade nya lampskärmar och nya gardiner. =) Bilder kommer kanske i morgon, gick inte att fota i mörkret. Sen tänkte vi åka till Owe Jansson, men där var det stängt, eller det var öppet på gardin sidan, såg jätte fina gardiner till köket där men alldeles för dyra för min plånbok. =( Sedan vidare till Sandviken för att handla mat och mamma handlade lite utebelysning på Rusta, halva priset är ju inte fy skam. =)

Här hemma har vi nu ätit tacos, Alva var nog väldigt hungrig som åt lite mer än 1 hel mjuk med köttfärs gurka tomat och tacodipp, Astrid däremot tyckte bara att det var roligt att leka med maten. ;-)

Sen kastade vi ut den torra granen och jag har tidigare idag tagit bort alla tomtar och vissa stjärnor och julbelysning, inte allt dock men resten ryker nog i morgon..

Fortfarande ligger min vän på sjukhus och jag fick veta på eftermiddan att min kompis körde in sin kille till akuten pga sjukdom.. Usch otäckt sådant här, jag hatar verkligen sjukdommar!!! =( Vill att ni båda ska bli friska NU!

Lite tv´tittande nu, sen sängen.. Hoppas på glädjande besked via sms..

Ha det bra alla ni där ute, ta hand om er!

Kramar i massor, Anna!

Inga kommentarer: