måndag 3 januari 2011

Drömmar!

Började dagen med sovmorgon, Anders gick upp med barnen och jag somnade om! Sedan åt jag en smothie, så gott. I dagens var det hallon, halv banan och vaniljyoughurt! Gott! Hur gör ni smothie?

 Vad har ni i era?



Måste bara berätta att Maria Montazami verkar ha gjort intryck på mig. =)

Inte bara hennes snälla sätt utan av någon anledning låg jag och tänkte här om natten att jag skulle vilja ha TASSELS dvs TOFFSAR, vill ha vita ganska små med lite glaspärlor på.. Hmm vet inte ens om det skulle passa, vill ha dom på köksgardinerna. Hmm undra om det bara skulle se fjantigt ut, hihi, är ju liksom inte min stil egentligen. Hittade dessutom sådana jag skulle vilja ha i Valbo igår, vita ganska små och med glaspärlor. Men det känns som att tassels är vardagsrum och inte så mycket kök, hihi, inte tror jag Anders skulle gilla det heller.. ;-) Kommer ihåg att mamma hade sådana både i sovrummet och i vardagsrummet, men det var ju på 80 talet. =)

Idag ska jag fortsätta röja lite här hemma, ta bort lite jul och fram med lite vår. =) Tycker det är dags för vår nu fasten jag vet att det är långt kvar men ändå, lite vitt ska in iallafall. =) Foton kommer senare idag.

Imorse när jag vaknade var jag säker på att jag hade fått ett sms, ett glädjande sms.. Men tydligen var det bara en dröm, var helt säker på att jag hade fått det så jag letade och letade i telefonen men där fanns inget.. Hoppas det ändå var en sanndröm!

Näe dags att sätta lite fart här hemma, sista veckan för mig har nu börjat, sen är det jobb för hela slanten!

Kramar till er alla, Anna!

4 kommentarer:

Andersson-Nyman sa...

Noah vill ha vaniljyoghurt, mjölk och banan i sin. Jag kör samma med lägger även i lite blåbär. Gott!

Huset vid ån sa...

Jag är dålig på smothie, kanske ska börja göra det nu efter jul....

God fortsättning på det nya året!
Kram Therese

jenny sa...

Gör inte så mkt nuförtiden men förut va en favorit: Frysta jordgubbar o hallon +halv banan +apelsinjuice

Familjen A. sa...

Åh då fick man lite tips som måste provas alltså. =)
God fortsättning!