lördag 22 januari 2011

Lördag!

Idag tog jag med mig Mariana och Jonas ut på en promenad runt Bro, lilla Lucky var också med, hon var så duktig och gick okopplad hela vägen. =) Vi gick förbi Carro och hämtade denna fina skylt! =)
Jag vart supernöjd! =) Nu ska den upp utanför våran dörr, bilder på det kommer sen!

Jag åkte sedan med Emil Mariana och Jonas till Valbo för att ordna lite saker, medans var Alva och Astrid kvar hos mormor och morfar och Oliver.
Oliver och Alva myser! =)

När vi kom tillbaka så åt vi och bara "var" innan det var dags att vinka av Mariana Jonas Louise och Oliver, Emil åker tillbaka till skolan i Sigtuna imorgon kväll och Lucky blir kvar här ett tag!
Mariana och Jonas!

Louise i bilen på väg hem från Tilda!

Nästan alla vid matbordet!

Emil Oliver och Louise spelar ngt spel!

Nu ska jag och Anders kolla på Solsidan, fick nämligen låna program 1-4 av Jonas, får se om jag blir lika fast i det som alla andra! =)

Imorgon blir det kalas och kanske träning med Emil!

Ha en fin lördagkväll!

Kramar Anna!

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Vad bra att du är nöjd!!! Hoppas den kommer bli bra utanför Er dörr...
Kul att ses idag!
Ha en fortsatt trevlig helg! Kram

Familjen A. sa...

Detsamma och TACK ännu en gång! =) Kramar!!