torsdag 13 januari 2011

Idag har det inte hänt mycket!

Sitter här och funderar på när jag ska ta dagens promenad, måste ut men det tar emot så mycket att gå själv, inte alls lika trevligt som att ha sällis!!

Har egentligen ingenting att skriva om idag.. Har inte hänt mycket mer än jobb, VDM möte matlagning och nu lite slappa framför tv/dator.. Var orolig på mötet att man skulle ha gått upp i vikt så här efter all gotta i jul och nyår men jag hade klarat mig. =) Längtar redan tills nästa vecka när vi ska träffas, riktigt intressant och kul har vi också, iallafall en tjej till och jag. =)

Imorgon och på lördag är jag ledig, ska bli skönt att vila ryggen från all städ och fötterna från de hårda golven. På söndag är det dags för jobb igen, men då skulle jag kanske få finfrämmande från syrran Mariana och hennes två yngsta! =) De är nämligen på väg till Storvik från Tyskland just nu, och ska stanna i ca en vecka! =) Ska bli skoj att träffas igen. <3 Vi träffas inte så ofta pga av att de har bott i USA (Seattle) i flera år och nu i år flyttade de till Tyskland så nu får vi närmare till varandra. =)

Då är det dags att förbereda barnen för sängen, imorgon är det ju dagisdags för dom igen. =) Anders hade gått ifrån dagis idag och det hade gått jätte bra, Astrid hade även ätit väldigt bra!!! =)

Ha det så bra mina bloggvänner, vi hörs väl imorgon?

Kramar Anna!

Inga kommentarer: