torsdag 20 januari 2011

Torsdag igen!

Veckorna går fort, känns som det är torsdag var och varannan dag. Gör inget för då har jag ju VDM möte, det tråkiga idag är att jag först ska till jobbet sen mötet och sen jobbet igen, blir en lååååång dag det här!

En sak som är konstig och som typ alltid händer är att om vi ska iväg på nånting som igår när barnen skulle äta frukost på dagis för att jag började kl 8, då sover de så att jag måste väcka dom vid halv sju, alla andra dagar väcker dom mig före kl sex, som idag när vi skulle kunna sova länge.. Varför varför varför??? Antar att det är fler än mig som känner igen sig. ;-)

Snart ska jag göra frukost åt mig och flickorna, har tyvärr inte mycket hemma, speciellt inte till mig. Måste få till en handling men det är svårt när vi båda jobbar/grejar med badrum och nya bilen mm, men nu är ju bilen hemma så då är det en mindre sak att göra. Skulle behöva storhandla och det vill jag göra i Sandviken så det får väl bli imorgon efter jobbet med ca 90% av alla andra Sandvikare..
Men det får gå det med!!

Ni då, vad äter ni på morgonen? Jag är ju så dålig på frukost men har börjat med youghurt och frukt eller smothie med hallon.

Dags att packa alla väskor och jag funderar på hur jag ska hinna med ett träningspass innan jobbet, annars får jag ta och gå en stund på bandet iallafall så att man får ihop lite steg. ;-)

Ha en fin dag alla!

Kramar!

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Jo, visst känner man igen sig i denna situation, barnen sover aldrig när man vill att dom ska göra det! :)

Frukost, vad är det?;)
Haha är skit dålig på frukost...

Ha en trevlig dag!
Kram på dig!!!

Unknown sa...

Jag måste ha frukost, hur tidigt jag än kliver upp. Antingen blir det yoghurt med hallon och musli eller 2 hårdbrödmackor med kost. Och kaffe förstås...