tisdag 18 januari 2011

Lämning/hämtning och överraskning!

Vart en hemsk lämning på dagis idag, Astrid grät och jag stod utanför dörren och lyssnade. =( När hon hade lugnat ner sig åkte jag hem och ringde dagis, men då hade hon blivit ledsen igen. =( Men nu skulle de bara äta och sen ska hon få sova, hoppas hon är gladare efter det för idag ska nämligen Mariana hämta på dagis och sen ta med sig barnen hem till mamma och pappa där Louise Oliver Hugo och Tilda väntar. =) De ska äta semlor och sen leka. =) Anders får åka hem och städa han. ;-)

Imorgon händer det ngt riktigt spännande eller roligt eller ja jag vet inte vad jag ska säga.. =) Mer om det får ni höra imorgon, kanske ni även får se foton, om jag inte glömmer kameran som vanligt. ;-)

Nu ska jag iväg till jobbet och träna lite innan jag börjar!!

Kramar!!

1 kommentar:

Karin sa...

Nyfiken, nyfiken =)
Hoppas det blev bättre efter mat å sov... Kram