onsdag 12 januari 2011

Blodprov jobb och Äster!

Imorse var det dags för blodprovstagning, gick bättre än jag trodde att det skulle gå då de har sagt åt mig att det är svårt att sticka mig, men tjejen som gjorde det klarade det på första försöket. Nu är det bara att vänta tills på måndag då jag ska träffa läkaren och få svar på proverna. De tog bara två rör men skulle göra 4 test, kommer bara ihåg att hon sa att ett var på njurarna och ett på sköldkötteln..

Jobbet var väldigt lugnt idag, har mest pratat med mina goa kolleger och med Titan och sen även med Ellis och Abbe som kom på besök. =) Trevligt att prata av sig lite. =)

Nu har jag varit på promenad med Äster, vi skulle gå runt Bro hade jag bestämt men när jag kom till C och M´s hus så fanns det inte nå fler lampor så då vände vi tillbaka till mamma och pappa, här är jag nu och ska bara prata lite med dom sen hem igen..
Äster, som måste vara den lydigaste hunden jag någonsin mött. =)

Imorgon är det jobb sen VDM möte, ska bli skoj!

Näe nu ska jag nog vända hemåt och förbereda allt inför morgondagen!

Kramar Anna! 

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Läskigt med blogprov,gillas inte:(
Men hoppas svaren kommer vara bra!

Du var nästan hemma hos mig idag;) Kanske va nära ett möte då, för jag var ute med Lillen och gick åt det upplysta hållet, men skoterspåret hem från skatfors, pannlampa är prima det!!

Jag undrar om jag kanske träffat Äster? Är det din kusins hund? Lillen va väldigt intresserad av henne men hon va ganska ointresserad:D

Ha en bra dag i morgon med jobb och möte!
Kram

Familjen A. sa...

Ja det var utanför er jag vände idag, tyckte det var lite väl mörkt där. =) Pannlampa blir det nästa gång. =)Faktist så tänkte jag att ni kanske var ute med Lillen så jag satte på koppel när jag var vid er.
Ja det har du säkert. =) För det är min kusins hund som är inneboende hos mamma och pappa just nu. =) Hon verkar faktist inte bry sig om så mycket annat än pinnar och bollar, varken katter eller andra djur intresserar henne.

Kramar!