tisdag 18 januari 2011

Äntligen händer det grejer!

Idag kl 07,00 steg Jonas in i huset (elektrikern) och in i badrummet, äntligen händer det grejer. Visst, Anders har ju grejat där inne men det är ju mer rivning, nu påbörjas snart uppbyggnaden och det känns så kul. =) Ni ser kanske inte på bilden att något har hänt men jag ser det, elen till spottar mm grejas för fullt. =)
Annars händer inte så mycket just nu, jag och Anders jobbar om varandra mest hela tiden, denna vecka jobbar han förmiddag + helg och jag eftermiddag mån tis och tors med ledig helg. Barnen slipper ju gå länge på dagis iallafall, inte för att jag tror att de skulle ha ngt emot att stanna där lite längre. Så här söta var de i sina nya mössor när de borstade tänderna igår. =) (mössorna vann jag av Buffis barnkläder, vill ni köpa egna eller något annat fint så hittas det här!



Nu ska jag bjuda Jonas på lite kaffe!

Ha en fin dag alla, vi hörs!! Kramar

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilka sötingar! Roligt att se dem i mössorna...:o) Kram