lördag 29 januari 2011

Dans och ansiktsmålning!

Det gick jätte bra för Alva på dansen idag, direkt när vi kom dit sprang hon in och satte sig i ringen med de andra barnen fasten hon inte kände igen någon. =) Efteråt sa hon att det var lååångaaa danser, tror hon blev lite trött av allt dansande och hoppande. =) Jag trodde att man skulle vara med första gången med det behövde man inte, så nästa gång tar jag nog med mig träningskläder och passar på att gymma lite medans Alva dansar. =)

Alva på dansen!

Efteråt åkte vi till McDonald´s för att äta, Alva och Astrid delade på ett Happy Meal med chicken McNuggets, själv tog jag en sallad och vatten, blev bra sugen på strips men kunde hålla mig! =) Det var även ansiktsmålning så Astrid målade sig medans Astrid lekte med ballonger.

Alva väntar på att bli en pirat!

Piraten Alva!

Astrid leker med ballonger!

Kolla in Astrid´s hår. =)

Nu är jag hos mamma och pappa, hade tänkt att gå ut och gå en sväng runt Bro med Lucky men jag har så ont i halsen så jag vilar idag, hoppas jag är bättre imorgon så att jag kan träna lite då efter jobbet.

Vad gör ni en lördag som denna ?

Vi ska bara vara hemma, äta lite gott dvs potatis, morötter och lök i ugn och kött, bea gjord på Grekisk youghurt och en stor sallad! Gött ska det bli. =)

Ha en fin lördag, kramar!!

3 kommentarer:

Anki sa...

Vilken mysig dag!! Hade tänkt att E skulle gå på dans också men det får bli i höst tror jag, blev så tokigt med lördagar.
Låter som en riktigt god lördagsmiddag. A jobbar 12h så här blir det nog inte mycket gott att äta! Förutom lördagsgodiset då ;)
Kram!

Karin sa...

vi ska vara hemma och mumsa pizza :) Bea på grekisk yoghurt lät gott! Lätt att göra? Vill du lägga ut recept? :) kramar!!

Familjen A. sa...

Anki; Ja vi hade det mysigt! =) Usch för 12 timmars. =( Kram
Karin; Jadu haha vill nästan inte berätta men det är faktist bara grekisk yoghurt och sådan där olw (eller nån annan) beapåse. =) Men det är gott och BRA mycket nyttigare än andra! =)
Kram