tisdag 11 januari 2011

Inskolning, badrum och toffsar!

Idag började allvaret för Astrid, dags för inskolning. Allt hade gått bra, Astrid hade blivit riktigt ledsen innan maten men det trodde Anders att berodde på hunger och trötthet! Imorgon ska hon äta själv där, Astrid sitter vid Alvas bord och det tycker jag känns bra, så har hon syrran att ty sig till så här i början!

Lite trötta bus systrar idag innan dagis! =)

Jag har ju berättat lite för er att det har äntligen blivit dags för rust av badrum, nu tänkte jag att ni skulle få se de "fina" bilderna som jag har tagit medans Anders river. =)

Ser ni vilken FIN tapet som fanns under den FINA orangeaktiga färgen. ;-) Hihi, färgglatt iallafall!

Idag på vägen hem handlade jag lite, då tyckte jag att jag var värda dessa! =)

Härligt vår-rosa rosor, rosor var min favoritblomma fram till nått år sen då jag har gått över till tulpaner, men just idag tyckte jag att dessa var så fina!

Tänkte även låta er få ett smakprov på mina "toffsar" som jag faktist har satt upp i köket, men jag vet inte riktigt om de får stanna, gardinerna är inte färdigsydda så ni får bara se "lite". =)

Vad tycker ni? Lite Too Much ? Eller ok?

Vart ett långt inlägg idag då jag ÄNTLIGEN kan lägga in bilder igen. =)

Kram på er härliga!!

10 kommentarer:

Jessica sa...

Hej Anna! Är så roligt att följa din blogg och se dina söta tjejer. Du verkar ha så fint hemma med mycket vitt, det gillar jag också. Tofsarna tycker jag passar fint! Ha det så bra!

/Jessica Lindberg (Hoppas du vet vem jag är..)

Familjen A. sa...

Åh va kul att du följer mig och min familj. =) Och tack för att du lämnar en kommentar, det gör mig så glad. =)
Självklart vet jag vem du är, hoppas allt är bra med dig och att du fortsätter kika in ibland!

Kram !!

Karin sa...

Kan väl aldrig va fel med toffsar.. =)
Va va priset från W?

Familjen A. sa...

Haha näe det har du rätt i Karin. ;-) Jadu priset de tyckte att passade var 255tusen, lite för mycket för min smak. ;-)
Kram!

jenny sa...

Äcsh anna, klart att det inte e too much men om du behåller dem får du inte bli sur om du kommer till gula huset och det har "härmat" dig ;)

Familjen A. sa...

Haha, inte blir jag sur inte. =)
Kram!

I huvudet på Caroline sa...

Behålla tycker jag!

Roligt att det gick bra för lillflickan idag... hon är snart stora tjejen hon oxå!

Jag är väldigt nyfiken hur det löste sig med bilderna? Vad var det som var fel?

Spännande det kommer bli när det färdiga resultatet kommer på toan senare...vad roligt att Ni är igång!
Kramkram

Familjen A. sa...

Blir nog till att behålla ett tag iallafall. =)

Med bilderna var det faktist att jag hade använt för mycket utrymme, men grymt dumt att man inte kan ändra korten och spara plats, har man gjort bort sig så har man. Nu är det betalt iallafall. =)

Kramar!!

I huvudet på Caroline sa...

Men oj, vart ser man hur mycket utrymme man använt och hur mycket det är kvar? Vad kostade det?
Jag har ju laddat upp otroligt med bilder så det kanske är nära för mig oxå:(
Kram

Familjen A. sa...

Jag vet inte riktigt, men det är dåligt att man inte får ngn påminnelse utan helt plötsligt när man ska lägga upp bilder så går det inte. =( Men då står det hur man ska göra för att betala och det är inte dyrt men drygt. ;-)

Kramar