tisdag 4 januari 2011

Besök!

Idag har vi haft besök på eftermiddagen av Karin och hennes två pojkar Oscar och Calle. =) Det är så roligt när vi träffas då killarna är i samma ålder som mina flickor, och oftast leker dom väldigt bra med varandra, högljutt men bra. =) Karin och jag gillar även att träffas och har alltid en massa att prata om! =)

Idag bjöd vi på lite mat och ALLA åt bra. =)

Astrid och Calle!
Alva!

Oscar!



När jag och Karin var mammalediga (båda gångerna) så träffades vi ofta, nu blir det tyvärr lite mer sällan då Karin har börjat jobba och snart börjar ju jag också.. Men ibland hinner vi med en träff och tiden går alltid för fort när vi ses!

Vad har ni haft för er en tisdag som denna?

Kramar !!

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Trevligt när man får leka lite som mamma oxå ävenfast man är så tråkig som att prata hela tiden:)

Själv har jag haft en fotning som tog nästan hela dagen!
Kram på dig du goa!

Signe 1 sa...

tack för fina ord hos mig och kul att ha hittat hit:-) kram sofia