fredag 28 januari 2011

Shoppingrunda och kalas!

Ja idag äntligen fick jag shoppa lite. ;-)
Vi började med K-rauta och köpte en toalett, tråkigt att lägga pengar på en sådan ful sak som en toa men det är ju verkligen ett måste. =) Sedan åkte vi till Valbo och inhandlade en extra present åt Vanja då jag redan tidigare hade köpt en söt pyjamas, nu vart det en mjukis Fiffi som kunde prata, Hasse tyckte dock att den sa lite konstiga saker. ;-)

Sedan köpte vi lite dagiskläder åt båda flickorna!
Svarta leggings, randiga tröjor och ett par byxor åt Astrid!

Alva fick även lite Hello Kitty trosor!

Hittade även lite nya danskläder åt Alva, dock i st 120 så byxorna får vikas upp i midjan och tröjan blir lite stor men satt fint ändå. =)

Rosa och svart såklart! =)

Imorgon börjar dansen, jag hoppas att Alva tycker att det är roligt och vill vara med. Jag hoppas även att jag ska hinna fota lite. =)

Innan det var dags för kalas hemma hos Vanja så hann jag med att köpa en present till Casper också, men vad han ska få får ni veta nån annan gång. ;-)

Vanja var så supersöt och flörtade och dansade i stolen medans hon åt fika. =) Synd bara att när vi skulle leka så vela Astrid mest knuffa undan Vanja, hon förstår nog inte att hon är större och starkare!

Nu ska jag snart lägga barnen, sen blir det att läsa lite ur en bok jag har fått låna av svärmor!

Ha en fin fredagkväll, hoppas ni har det toppen!

Kramar!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vanja verkade ju inte ens märka att hon blev bortknuffad. Återigen blev det ju inte en enda tår när vi hade besök. Vi får väl se hur det blir när hon kommer in i sin första riktiga trotsålder... :-/ Då blir det en äkta catfight när kusinerna träffas! ;-)
Tack för besöket, trevliga sällskapet (som vanligt superkul!!!) och presenterna!
Kramkram
Annelie