måndag 17 januari 2011

Läkarbesök och lunch på stan!

Idag fick barnen börja dagis lite tidigare än vanlig för att jag skulle till doktorn, gick bra att lämna fasten det vart lite gråt.. Väl framme vid doktorn så berättade hon att alla prover såg bra ut, de hade tagit på njurarna, blodstatus eller nått liknande och de kollade sköldkörteln, har ju struma i släkten så det kollade de också. Så vad min trötthet beror på vet dom tyvärr inte.

Sedan har jag varit på lunch med Anso, trevligt som vanligt men tiden rusar alltid iväg.. Hann prata en massa iallafall. =)

Hann även med att köpa ett par nya Foppa tofflor till jobbet, det är nämligen de ENDA skor som funkar att jobba i som inte är för hala, så då fick jag en liten pratstund med Carro!!

Nu sitter jag på jobbet och har tryckt i mig en kycklingsallad, (ja idag igen. =) ) blir många sådana för mig nu för tiden, men de är ju så goda här på jobbet. Måste bli bättre på att laga matlådor men det har inte hunnits med alls nu..

Imorgon jobbar jag eftermiddag igen, hade tänkt mig sovmorgon eller åtminstonde slömorgon då barnen inte ska vara på dagis förrens till kl 11,00 men då berättade Anders att elektrikern kommer kl 07,00!! =) Men det gör inget, då känns det som att det äntligen börjar hända ngt i badrummet. Bilder kommer imorgon. =)

Nu är det snart dags att gå tillbaka och jobba, ikväll kommer mamma och Mariana hit och tränar, så får jag träffa dom en snabbis också. =)

Kramar till er allihop!!

Inga kommentarer: