söndag 23 januari 2011

Idétorka på matfronten!

Jag behöver hjälp, eran hjälp att komma på bra maträtter att ha i matlåda, gärna nyttiga goda och frysvänliga. =) Just nu äter jag typ BARA kycklingsallad, minst en gång om dagen och det börjar, tro det eller ej, bli lite tjatigt med samsamma. ;-)

Så snälla snälla ni hjälp mig med lite idéer, kyckling kött fisk pasta ja vad som helst. =) Bara det är åt det nyttigare hållet. =)

Så nu ser jag framemot en full kommentar lista här nedan om några timmar. ;-)

Kram på er härliga!!


1 kommentar:

jenny sa...

Jag har ett supergott recept på lax, äter det typ två-tre ggr i veckan ;)

Lägg en bit laxfilé på folie, krydda med mycket citronpeppar, smula lite fetaost över, häll på fryst hackad spenat och broccoli.. Vik ihop till ett foliepaket, lägg i en ungsfast form och ställ in i 225grader tills fisken är färdig (ca 30 med färsk och ca 45 med fryst, men d e ju bara att kolla nångång ibland så..)