fredag 21 januari 2011

Äntligen fredag!

Ja verkligen ÄNTLIGEN FREDAG!
Inte så mycket dagen i sig, jag tycker oftast att den ena dagen är den andra lik men äntligen är det fredag och därefter TVÅ lediga dagar. =) Synd bara att Anders jobbar 12 timmars helg så han ser vi knappt röken av men jag och flickorna kan iallafall mysa med varandra, tror de har saknat mig precis som jag har saknat dom.

Just nu sitter flickorna med Anders och kollar på tv och käkar chips, jag kände att idag var jag inte stark nog att sitta bredvid när jag själv inte ska äta ngt, är så sugen på gotta men ska verkligen hålla mig ifrån det. Har dessutom lyxat till denna fredagen med tacos med mycket grönsaker. =)

Tänkte att ni ska få se bilen som den ser ut, såg ju att fotot jag lånat inte var helt 100% lika våran!
Volvo v60!

Idag jobbade jag med sådana snälla arbetskamrater som lät mig ta en friskvårdstimme, det blev lite promenad på bandet och därefter en tur på crosstrainern. Klarade 3 minuter längre idag. ;-) Man får vara glad för det lilla. =)

I helgen ska vi försöka hinna med att träffa Mariana + fam innan dom åker tillbaka till Tyskland och innan Emil åker tillbaka till Sigtuna. På söndag ska vi även på kalas hem till Hanna och båda dagarna hoppas jag att jag hinner med lite promenader. =) Iallafall en tur runt Bro ska det bli!

Nu låter det som att chipsen är slut så då vågar jag mig tillbaka till rummet, till mig bakade jag sådant här hårdbröd men något gick fel, får se om det går att äta, annars får jag baka nytt imorgon!

Ha en skön fredagskväll, vi hörs snart igen!

Kramar Anna!

4 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Ja, verkligen äntligen fredag! Skönt att vara hemma med flickorna!
Fin bilen va i verkligheten, vilket lyx!!

Hoppas du stannar till när du går runt Bro, så du blir en skylt rikare;)

Kramkram
Trevlig helg!

Carro sa...

Schiiiiiiiiiiit snygg bil ju :)

Fröken Lovisa sa...

Gud så snygg bil!!!

Familjen A. sa...

Tack. =) Ja vi är riktigt nöjda med den. =) Kram