måndag 10 januari 2011

Första dagen på jobbet!

Idag kl halv åtta kom jag fram till jobbet, bara för att höra av mina arbetskamrater att jag började halv nio. Hihi.. Bättre tidigt än sent va. ;-) Jag som så gärna hade legat kvar längre i sängen, men utan att tänka mig för så duschade jag och sminkade jag mig innan jobbet och väl där så kom jag på att det var storstäd.. Hmm.. Mitt minne är tydligen inte vad det brukar vara, skyller på bristen av sömn inatt då jag hade svårt att somna, Alva vaknade halv fyra och Astrid sen vid fyra, sen var det så himla svårt att somna om igen, men till slut gick det men då var det ju dags att kliva upp igen. ;-)

Imorgon börjar jag sex, så inatt hoppas jag på att båda barnen sover gott i sina sängar! =)

Nu väntar jag på att mamma ska komma förbi en sväng, sen ska allt förberedas för jobb och barnens första dagisdag imorgon, blir spännande att se hur det går för Astrid, hennes allra första dag!! Är faktist lite avis på Anders som får inskolningen, det var ju så trevligt förra gången! =)

Ha en fin måndagkväll mina vänner, hoppas vi ses snart igen, då kanske jag har ordnat det här med fotona! ;-)

Kramar Anna!

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Åhh skönt att börja jobba, eller det är både för och nackdelar men få komma iväg och träffa lite folk! :)
Det är skönt att läsa att det inte bara är jag som är yr;)

Sv; Ja, endast förkylning eller väldigt hosta!!
Hoppas Ni mår bra?
Kram

Ps. Hur går det med bilderna?

Familjen A. sa...

Ja vi mår bra, och hoppas att det håller i sig. =) Barnen hostar lite på natten men inget värre!

Bilderna är nu betalda ett år framåt så nu hoppas jag att det ska funka bra! =)

Kramar!!