torsdag 6 januari 2011

HJÄLP med bloggen, bilder!

Åh vad jag hoppas att någon data/bloggkunnig läser detta och kan hjälpa mig!!!

MITT PROBLEM!

Bloggen säger att jag har lagt in för många bilder och att jag nu måste börja betala, jag vet att jag tidigare har använt för stora bilder och har nu suttit och förminskat dom, men nu kan jag inte lägga in de kort jag har förminskat. Dvs nu har jag färre bilder på bloggen än tidigare, jag borde ju få in fler nu när jag har tagit bort stora bilder, eller hur?!?! Visst kan jag betala för mer plats men eftersom jag vet att detta inte stämmer så är jag rädd att de återkommer och kräver pengar efter ett tag igen. =(

Så snälla snälla nån, kan nån hjälpa?


Kramar lilla jag!

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Har du fortfarande strul med detta? Usch tråkigt!! Men jag läste lite om det på bloggers hjälp sida! Där står det att bilder är gratis!

http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?hl=sv&answer=42475#cost

Kolla in denna sida! Hoppas det löser sig! Jag är totalt urdålig på datorer men hoppas detta hjälper dig lite!
Kramkram

Familjen A. sa...

Jag har kikat lite där. =) Tack! En kompis kanske kunde hjälpa oxå, håll tummarna!
Kram