fredag 14 januari 2011

Ledig fredag!

Idag var det jag som lämnade flickorna på dagis, det gick bra. =) Efter lämningen åkte jag och Anders till Gävle och Valbo för att kolla på badrumsinredning, blir bara svårare och svårare det där!

Nu sitter vi hemma hos mamma och pappa, hela min familj, Elisabeth med barnen och Mariana med hennes två yngsta och mamma och pappa, trevligt att träffas allihopa. Enda syskonbarnet som fattas är Emil men han är på skolan i Sigtuna.

Imorgon funderar vi tjejer i familjen på att gå på något pass tillsammans, det skulle vara skoj! =)

Nu ska jag umgås lite innan det är dags att åka hem och lägga både barnen och mig. ;-)

Kramar till er allihopa, vi hörs snart igen!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Trevligt med en ledig dag, det låter som Ni haft en toppen dag!!
Trevlig helg!
Kram