onsdag 5 januari 2011

Roligt !

Vad roligt det är att så många hittar till min lilla blogg, har hört att flera använder "mina" recept! =) Synd bara att flera inte kan lämna kommentarer, har hört iallafall 3 st som det inte funkar för, nån som vet vart felet ligger? Vill ha många kommentarer ju, då ser man vilka som "hänger med" =)

Ha en fin dag, bloggisarna!

Får se om jag dyker upp lite senare, har nämligen lite hemligheter att greja med i dag, vad får ni veta i morgon! ;-)

Kramar från mig!

3 kommentarer:

Linda sa...

Jag känner att felet är blogspot...;-) Om man trycker på knappen förhandsgranska innan man postar kommentaren så brukar det funka bättre!

Anki sa...

Ja det är Blogspot som strular....rätt ofta verkar det som!
Å i vissa fall tror jag inte folk vet hur glad man blir över en liten kommentar!! Spelar inte så stor roll vad det står =)

I huvudet på Caroline sa...

Ja,visst är det kul med många besökare och väldigt roligt när dom lämnar en kommentar!! Jag vet hur kul det är att få kommentarer så jag försöka lämna jämt när jag kollar in!

Tyvärr har jag aldrig prova dina recept, men jag är oduglig att laga mat o baka så jag vet att jag kommer misslyckas:)

Nu är man nyfiken när det handlar om hemligheter:D

Sköt om dig underbara!!! Kram