lördag 8 januari 2011

Förväntningar!

Hade sådana förväntningar på den här helgen, min sista lediga innan jobbet tar vid och familjens sista gemensamma lediga helg på ett tag framöver! I min hjärna tänkte jag mig god mat, glada barn, pulka åkning i backen lite längre bort, röjning av huset, och en hel del bloggande om roliga saker, lite lördagsmys med godis till barnen och kanske lite jordgubbar till mig.. Ja tankarna var många och mycket trodde jag att jag skulle göra denna sista helg men... som sagt, det blir sällan som man tänkt sig.. =(

Igår såldes iallafall säng, skötbord och en grind!

Idag har jag hunnit med ett besök hos min frisör Jenny, min mamma är ju också frisör men nu i några år har jag klippt mig hos Anders syster Jenny!

Nu ska jag gå och göra mig någon mat, resten av familjen har redan ätit, ikväll tänker jag nog göra kyckling i ugn med sallad och Quinoa eller couscous.

Vi i "tjejgänget" skickade en bukett blommor till L, tyvärr ringde de idag från företaget och berättade att de inte kunde få fram de blommor jag hade beställt, hoppas de som kom fram var vackra iallafall..

Hoppas iallafall att NI får en fin helg!

Kramar A!

1 kommentar:

Marie Wedin sa...

Hej Anna!

Ser att du sålt en grind. Har du grinden som "rullar" ihop sig själv kvar? Och ska sälja den så är intresserad. Du kan väl höra av dig!

Kram Marie W