söndag 9 januari 2011

Badrum!

Ja nu har det äntligen börjat hända något på badrumssidan. =) Anders har börjat kasta ut inredningen och nu snart blir det att riva väggar golv och tak, ska bli spännande att se hur det blir till slut! =)

Hade tänkt lägga in en bild här på hur det ser ut nu men jag kan ju av ngn anledning INTE lägga in bilder så får se om vi kan göra det senare, funderar faktist på att lägga ner bloggen eller att byta "ställe".

Ha en fin söndag alla, imorgon börjar allvaret för mig!

Kramar

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Vad roligt att göra om lite:) Spännande!! Men snälla du, du får inte sluta blogga, byt ställe i sånafall!

Hoppas det kommer blider om du får till dina problem, men maila bloggers support!! Det är på engelska men det klara du nog galant! Fråga dom vad som är fel och berätta att du tänker byta om det inte ordnar till sig!
Kramkram!!!

Familjen A. sa...

Ja det blir roligt när det är klart! =)

Vill verkligen inte sluta eller byta blogg men jag vet inte hur jag ska komma vidare. =( Jag har försökt maila dom nu men min engelska är såååå kass så jag kommer ingen vart, har en vän som jag ska försöka få hjälp av. Håll tummar och tår på att jag får ordning på det här, som det är nu har jag helt tappat sugen på att blogga. =(
Kramar!!