tisdag 28 december 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Men det kan bli bra ändå.. Hade förhoppningar på att få träffa ALLA (nästan iallafall) tjejerna ikväll men tyvärr lämnade 3 av 5 återbud.. =( Men vi som kom, alltså jag Rossa och Karro hade en riktigt trevlig kväll med väldigt god mat. =)

Hoppas vi snart kan ses igen tjejer!

Imorgon är det möte på jobbet, känns väl lite konstigt att jag ska på detta möte ensam med en kille då jag inte har en aning om vad jag ska säga då jag knappt har varit på jobbet eller dessa möten som vi ska prata om, var tydligen med på några möten innan Astrid föddes, för typ 100 år sedan alltså. ;-)

Jaja, kan vara kul att komma hemifrån en stund iallafall. =)

Nu ska jag lägga mig bredvid kärleken och prata lite innan han somnar!

Ha det bäst vänner, vi hörs imorgon!

Kramar Anna!

3 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Oj, jag har verkligen missat massor!! Varit lite datafri några dagar!!
Men jätte kul att få ta del av Eran fina jul, Ni verkar haft det toppen bra!
Stora kramar till DIG!

malin olsson sa...

Så synd att jag missade middagen..Men här hemma är dom verkligen katastrof sjuka :-(

Familjen A. sa...

Carro; Ja här händer det grejer. ;-)Kramar!
Malin: Usch vad jag tycker synd om DIG och familjen, eller grabbarna. Hoppas du och Jossan klarar er. Otäckt när de får så hög feber. Kramar