lördag 4 december 2010

Postlåda nyckelskåp och skadad fot.

Idag var vi iväg till Sandviken för att fira B-O, Anders pappa som fyllde år tidigare i veckan. På vägen dit svängde vi in och handlade en ny postlåda och ett nytt nyckelskåp. Det var en present från min mamma då hon gav pengar till det när Anders fyllde och förra julen, vi hade då bestämt oss för en annan sorts postlåda men jag har kännt mer och mer att det är denna jag vill ha. Fin tycker vi. =)

Det här nyckelskåpet blev  det.



 När vi kom hem så skulle vi sätta upp nyckelskåpet och vad händer då jo jag kliver ner för trappen och ser inte att Anders har lagt sin hammare där, kliver på den vassa sidan och skär upp ett jack i foten.. Inte alls skönt kan jag säga, irriterande också för jag kliver ner på såret så fort jag tar ett steg. =( Får se nu hur det blir om jag kan bada ngt när vi har personalfest på osndag.. Det gör ont i hela foten upp till knäet nu iallafall, hoppas det snabbt går över..

Nu är det dags för lite godis framför tv´n med gullungarna och Anders.


Ha en supertrevlig lördag, kramar!

2 kommentarer:

Lisa L sa...

Men Anna... jag har länge gått och kollat på just dessa postlådor!!! Fast jag har mest kollat in den vita... Men det har aldrig blivit av att jag köpt någon. De är ju så fina!!

Familjen A. sa...

Hihi, ja Anders vela ha den vita han oxå. =) Var väl den vi kikade på först, men det blir väl fint de vit hos er svart hos oss. =) Vi har köpt en liten svart till barnen i julklapp oxå. Inte första gången vi gillar samma saker heller. =)
Kram